5 Temmuz 2007 Perşembe

Ben Geldiim...!



9 yorum:

  1. merhaba ceylin hoşgeldin. anlaşılan baya gezmişsin. tatilin keyfini çıkarmışsın iyi yapmışsın valla. fotoğraflar da çok güzel zavallı yoluk kaza çok üzüldüm:))

    YanıtlaSil
  2. hosgeldin ceylin :))
    ne güzel fotolar cekmissin..süper süperrrrr...ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin safalar getirdin
    Yorumuna gerek yok fotoğrafların herşeyin güzel geçtiğini gayet iyi açıklıyor
    Şimdi sıra bende 1 haftalık gezi başlıyor
    Ben geliyorum ey Artvin, Rize, Trabzon...
    Yollar açık ola....

    YanıtlaSil
  4. ^^aquamarine
    Hoşbulduk aqua.Epey gezdim dediğin gibi. Toplam 2450 km'den sonra yoluk kazdan farkım kalmadı nerdeyse :)

    ^^---OPTiO---
    Hoşbulduk optio :)
    Teşekkürler

    ^^mehmetabi
    Hoşbulduk mehmet abi.Çok güzel geçti şükür.Sizin de yolunuz açık olsun.Karadeniz hatıralarınızı bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Ceylin, özlettin kendini.
    Fotoğraflar bir harika. Ben de tatil istiyorum yaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  6. kaz yavrusu super ya :)

    hosgeldin ceylin. iyi dinlenmissindir umarım. darısı basıma :(

    dualarını bekliyorum.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ^^takıntılıbücür
    Hoşbulduk. Bende özlemişim gelince anladım.

    ^^hatice
    Kaz yavrusunun bir de kaçışını çekebilseydim..Kalan tüylerini kurtarma çabası içerisindeydi.
    Pek dinlenemedim açıkcası.Darısı başına :)
    Ha bu arada leylek sürüsü de gördük yolda.Hepsi uçuyorlardı fakat çekemedim.Bana yine yol göründü galiba :)

    YanıtlaSil
  8. ho$geLdin.. yok mu iSmek Showlari fLn? akLim haLa o pembeLi sette de.. ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  9. ^^serra
    Hoşbulduk Serracım
    Yok malesef. O artık seneye.Kaçırdın pembeli seti ;)
    Yeni şovlar var sırada..

    YanıtlaSil