3 Ağustos 2007 Cuma

Seyehatimden Kareler


17 Temmuz Salı sabahı güneş daha parlaktı sanki.Bunda anneye kavuşma sevinci mi, memleket özlemi mi, arkadaş hasreti mi etkili..Elbette hepsi..


O gün Başbakanımız miting için kentimizdeydi.Kazlıçeşmede görememiş olabilirim fakat şimdi ev sahibi sayılırım gitmesek ayıp olur değil mi.


Annemin benim için ayırdığı kayısı dalı.Tabi biz onları bütün bir yıl unutmamak için reçel yaptık.


Burada sekiz arkadaş, yıllardır yaptığımız gibi sabahın dokuzunda buluşup geleneksel pikniğimizi yaptık.


Kuğular..Ördekler..İnsan cenneti daha da merak ediyor.


Güvercin kafesinin önünde cinsini bilmediğim, kuyruğu şahane bir güvercin..

--------

6 yorum:

  1. Teşekkürler Ceylin
    Paylaşımların için
    Yayınladığın resimler için
    Çok güzel yerlermiş gerçekten
    Ne mutlu sana...
    Bu arada siyasi çalışmaları da unutmamışsın :-)
    Ehh ne diyelim:
    Durmak yok; Yola devam...
    Allah yar ve yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  2. Ceylin abla, fotoğraflar çok güzel..
    ne güzel yerler görmüşsün...

    YanıtlaSil
  3. bende fotograflar nerde diye merak ediyodum. kayısılarda tam yemelik olmuslar yani:))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, hem tanışmaya geldim, hem de fotoğraflara baktım sanırım burası Malatya öyle mi? Sevgiler
    Fatma Zehra

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz efendim.

    YanıtlaSil
  6. Kayısılar güzelmiş :)

    YanıtlaSil