26 Eylül 2007 Çarşamba

Spor Spikerlerinin Gafları

Uzun süredir (yaklaşık iki hafta) bloğu neyle güncelleyeceğime karar verememiştim. Yazı, döküman, kaynak bolluğu işte...Yapacak bişey yok artık birini seçmek lazım.
Şaka bir yana bugün gelen postalardan biri beni epey güldürdü. Yoğurtlu ıspanak kısmı farklı duygular da hissettirdi hatta (ramazandan olsa gerek hiç bu kadar cazip gelmemişti). Gündemde ne var? Kim kimle oynuyor? Hiç haberim yok.Takip de etmem fazla (manşete çıkmadığı sürece) Ama yorum yazan arkadaşların takımlarını merak ediyorum. Ha bir de bu resimdeki arkadaşı tanıyan vardır elbet Onu da bilen varsa bi zahmet...


İşte spor spikerlerinin gafları:



Tarihi İngiltere Türkiye 8-0 lık maç : bir atağı daha gol yiyerek savuşturuyoruz sayın seyirciler .... maç bitti bizimkiler hala gol yiyiyor.



Star tv de Bülent Karpat ilk kez spikerlik yapacak. Heyecandan sesi titriyor çuvallayacağı her halinden belli. Hakem düdüğünü çalıyor ve Bülent Karpat'ın yaran repliği hafızalara kazınıyor:

-eee..ööö...düt !! maç başladı...



Türkiye-Brezilya maçında spiker sakatlanan Alpay için; "Alpay arka ayağını burktu"



Beşiktaş-Antalyaspor maçının son dakikalarını anlatıyor: "Evet orda bir faul var galiba sevgili dinleyenler.. Şu anda tam olarak göremiyorum. Yani sevgili dinleyenler, bize de bu stadlarda anlatım için o kadar kötü yerler veriyorlar ki, kıyıda köşede.. Biz de burada görevimizi yapıyoruz. Mesela şu anda karşımda oldukça heybetli bir bayan var, yani sahayı tam olarak görmem mümkün değil.."



-Evet sayın seyirciler samsun 6 gol yedi ama oyun disiplininden hala kopmuş değil...


Karlı bir gün, spiker Ümit Aktan: - sahadaki karlarin tamami temizlenememis, buradan bakıldığında saha yogurtlu ıspanak gibi görünüyor.

8 yorum:

  1. Cok güldüm ya harika,sagol ceylin

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Sabahlar
    Gereçekten yoğurtlu ıspanak benzetmesine ben de çok güldüm
    Allah hayrını versin Ceylin
    Sahi nerelerdesin yahu :(
    Sesin sedan pek çıkmaz oldu?
    Gerçi eskiden de pek çıkmazdı ya:)
    Bu arada ben Beşiktaşlıyım ama işin doğrusu bu takımı neden niçin tuttuğumu ben de bilmiyorum ve ne haldedir takip te edemiyorum
    Herkes gibi küçükken ufacıkken Beşiktaşlı olduk ve halen devam :-)
    Kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  3. spor spikerleri de o kadar hızlı konuşuyolarki gaf yapmaları en normal kişiler bence. ama arka ayaga çok güldüm:))

    YanıtlaSil
  4. haa bu arada be�ikta�l�y�m ben...

    YanıtlaSil
  5. cok komikmi$ ispanakLi yogurt. Ve cnm cekti, oLmaz boLe $ey yaa. :)
    gurbette en abSurd Lafta biLe insanin cani bi$iler iStiebiLio, mazur gor oLur mu.. :)
    bu arada futboL demi$ken..
    bjk`yi guseL yendik dun. ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  6. ^^Rabia, Mehmetabi, Aquamarine, Serra Yılmaz,
    Yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. bende geçen gün M.Ali Birand'ın bir gafını duydum aslında dil sürçmesi demek daha doğru olur,sınır ötesi diyeceğine 2 kere sahil ötesi dedi ama konu ciddi olunca insanın pek gülesi gelmiyor.

    YanıtlaSil
  8. Hahaha :)
    Oturduğum yerden ksı kıs gülümsetti beni bu konu.
    Futbolun kendisi komedya olduğu gibi bir de bu ilginç spiker yorumları çok komik geldi :) Teşekkürler konu için.

    YanıtlaSil