19 Şubat 2008 Salı

Siz Hiç Böyle Sakız Çiğnediniz mi?

8 yorum:

  1. ben hiç böyle sakız çiğnemedim, çiğneyemem de ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ceylincim,hayirli cumalar diliyorum,dedigin sablon adresinden sablon indirdim tesekkürler..sakiz cignemeye gelince o kadar sakiz cignerim daha henüz böyle bisey basaramadim.japonlar yapmis gene yapacagini ... sevgiler

    gulru

    YanıtlaSil
  3. ^^bir dost-2
    Olsun zararı yok :)


    ^^Gülruh
    Hayırlı olsun güzel, ferah bir şablon olmuş eline sağlık. Ufak tefek ayarlar gerekiyor sanırım zamanla olur.
    Ben iki gündür kemik yapmaya çalışıyorum :) Çocukken balon şişirmeye çalıştığım günler geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
  4. Ceylincim geliyorsun sessizce gidiyorsun pencereme bir iz birak geldigine dair :(

    NE gibi ayarlar,mesela?

    YanıtlaSil
  5. ne gibi ayarlar ben farkedemedim ...sence böyle iyi olmus mu diger siyah halimi daha iyiydi?

    --
    evet ne ugrasirdik balon yapmak icin yaptik mi sevinirdik..sonrada patlatmasi ve agzimiza yüzümüze bulastirdik..ah cocukluk ne güzel sey-di

    YanıtlaSil
  6. Bu arkadaşlar Tayvanlı mı Çinli mi çıkaramadım?

    YanıtlaSil
  7. :D uzakdoğu insanı işte sakız çiğnemesi bile farklı adamların :)

    gülmekten öldük kuzenle teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  8. ^^cenkünal
    Bilmem..Sizin tahmininiz ne cenk abi? Ben uzun zamandır tayvanlı da görmedim tayvansız da :)

    ^^sananeki.....
    sizin blog da enteresanmış.Ama kuzen kim?

    YanıtlaSil