26 Mart 2008 Çarşamba

Haliç kıyısında bir İstanbul sefası

"Tarih kokan cumbalı evler diyarında yepyeni bir tesis” Sosyal bir dayanışma anlayışıyla işletilen tesislerin hizmet halkasına yeni eklenen Haliç Sosyal Tesisi, kısa sürede İstanbullular ve yabancı turistlerin uğrak yeri haline geldi.

Balat'ın yapı tarzına uygun olarak dış cephesi ve içinin büyük kısmı ahşap olan, geleneksel Türk mimarisi tarzında yapılan tesis, 220 kişilik toplam kapasitesiyle konukları kalite ve özenle ağırlıyor.

Balat’ın kendine has mimarisini, rengarenk sokaklarını ve eşsiz boğaz manzarasını, Haliç Sosyal Tesisinden seyre dalmak ise ayrı bir zevk.

Hafta sonları ailece kahvaltı edebileceğiniz, doyumsuz manzarası eşliğinde dost sohbetlerinizi yapabileceğiniz bu özel mekan konuklarını zevkle ağırlıyor."
Kaynak: İBB

6 yorum:

  1. reklam gibi olmuş yazın:)

    ah ahhh, şu istanbul yazılarına,resimlerine içim gidiyor, keşke diyorum bende yaşasaydım istanbul'da da istanbul kokan yazılar yazabilseydim:(

    YanıtlaSil
  2. oh ne guseL, ist`te guseL mekan boL oLdukca gezmeLer bitmicek sanirim. IN$ALLAH! cok ozLedimm oraLariii :(

    ~Serra

    YanıtlaSil
  3. Hyırlı Akşamlar
    Haliç kıyısında sefalı kahvaltı ne kadar uzun sürdü?
    Öğlen yemeği nerede ve ne zaman:-)
    Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. resim harika görünüyor ,saray gibi maşıllah :)
    Ne hoşuma gidiyor şu eski türk mimarisi, osmanlı evleri neyim. aahh ahh betonarme betonarme evlerle taştan insanlara döndürdüler bizleri de :/ ahşap olucak .mis.

    YanıtlaSil
  5. ^^Accen
    Gezip gördüğüm güzel yerlerin ücretsiz reklamını yapıyorum. Yazı bana ait değil malesef alıntı. Altta da linki var zaten :)

    ^^Serra
    Az kaldı serracım. Sayılı gün çabuk geçer.

    ^^mehmetabi
    Öğle yemeği yıldız parkınday fakat fotoğraf makinem yanımda yoktu :( Haftaya tekrar gitmek istiyorum amma velakin fotoğraf çekecem diye Yıldız Şale'yi tekrar gezemem :/

    Unutmadan:
    Can Dündar "Ceylini gördük haliçte" diye yazmadan ben önce davranayım derdim ama masamızda pröfesörler, avukatlar, yazarlar, ikinci üniversite okuyanlar vs. mühim zatlar varken onları atlayıp karşı masa da Can Dündar oturuyordu desem yakışı kalmaz değil mi? Onun için demiyorum :)

    ^^sananaki...
    katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hmmm....
    Hayırlı günler Ceylin Hanım Kardeşim...
    Maşallah masanızda da yok yok:))
    Proflar...
    Avukatlar...
    Yazarlar...
    Karşı masada da olsa TV programcıları...
    Daha kimler kimler...
    Tabaka-i avam arzı endam etmişler:))
    Tüm yakınınızda olan zat-ı muhteremlere en kalbi muhabbet dolu selamlar...

    Fesübhanallah...
    Sabah Haliçte kahvaltı...
    Öğlen Yıldız Sarayında pardon parkında yemek...
    Akşam artık Çamlıcada mı,
    Beylerbeyinde mi yoksa;
    Boğazda mı?
    Ehhh bu dünyada işiniz iş...
    Rabbim sonunu hep hayr ede...
    Saadet-i Dareyn temennisiyle;
    Allaha emanet olunuz...

    YanıtlaSil