5 Mayıs 2008 Pazartesi

Kendi Kelimelerime Merhaba

Uzun zaman oldu "Hak"ka kendi cümlelerimi yazmayalı. Şeytanın bacağını kırmak kaşını gözünü yarmak lazım artık. Klavyenin tozunu almak lazım. Tuşların yerlerini hatırlamak lazım. Bahar geliyor canlanmak lazım. "Kendime yeni bir ben lazıım" da derdim ama kendime yeni geldim ya da daha gelemedim, geleceğim.. Belki önce kendimden gideceğim.. İşler karışık yani bu aralar. Gelen, giden, gelmeyen, beklenen.. İşte ben bu yüzden kendi cümlelerimi yazmıyordum anlamışsınızdır. Her neyse efendim bugün sevgili babacığımın doğum günüydü. Kendisine C.H.tan uzuun ve hayırlı ömürler diliyorum ellerinden öpüyorum.
Daha önce yorumlarda bahsi geçmişti evimizin önündeki parkı yıktılar vs. Nasip olursa birgün fotoğrafını yayınlayacağım. Henüz tam bitmedi fakat hızla yapımı devam ediyor.
Ve Ahmet Özhan..
Geçtiğimiz hafta çarşamba günü(30 nisan)
CRR'de Ahmet Özhan'ın Kutlu Doğum Konseri vardı. Efendimiz (s.a.v) ile ilgili bestelenmiş ilahilere yer verildi. Ahmet Yesevi'den Aziz Mahmud Hüdai'ye, Adile Sultan'dan Ali Ulvi Kurucuya uzanan mutasavvıfların güftelerine yer verildi. Konser hakkında yorum yapamam kabiliyetim yetmez. Yaşamak lazım orda o atmosferi. Konu Efendimiz olunca herşey bambaşka oluyor. Tebrik ediyorum Konserde emeği geçen herkese. Konsere gitmeme vesile olanlara da ayrıca izin verenlere hatta götürenlere de getirenlere de..
Ve ekliyor Ahmet Özhan:

"Alemlere rahmet olarak yaratılan Efendimiz'in getirdiği nura, açtığı saadet yoluna ve sünneti seniyyesine yeniden sımsıkı sarılmak üzere Kutlu Doğum haftasını vesile ederek, ona yeniden biatimizi, bağlılığımızı tazeliyoruz."

2 yorum:

  1. Kutlu Doğum haftasını müteakiben teşrif eden hanımefendiye hayırlı, uzuuuun ömürler diliyoruz efendim.

    YanıtlaSil