30 Nisan 2011 Cumartesi

Annelik...


Gecesi gündüzü annelik yapmaya çalışmakla geçen ceylin hanım buyurdular meclise..
Kızım 3 oğlum bir yaşına basmak üzere mayıs itibariyle. Çok değil birkaç yıl evvel deseler güler geçerdim. Şimdi de gülüp geçiyorum çoğu zaman :) Dünyaları verseler değişmeyeceğim aziz misafirlerimiz onlar.
Selam verip çıkmak için yazıyorum.Merhaba dünya ben yaşıyorum!Çok güzel şeyler yaşıyorum hem de :) Siz de yaşayın anın tadını.Yavaşlayın ve hissedin.

Not: Halılar tuvalet eğitimi sebebiyle kalkmıştı :)
Bir de film tavsiye ediyorum şiddetle.

Yerdeki Yıldızlar ya da diğer adıyla Her Çocuk özeldir

3 yorum:

  1. oooo hoşgeldiniz ceylin hanım.gözümüz yollarda kaldı.tüm annelerin misafirlerini en iyi şekilde ağırlaması temennisi ve duası ile..sizi en kısa zamanda yine bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Halilar tekrar serildi mi?

    YanıtlaSil