2 Kasım 2007 Cuma

Özel İstek Üzerine..

2007 Ekim ayı da sessiz sedasız akıp gitti geri gelmemek üzere..Blog güncellememede kendi rekorumu kırdım ve sabırla(!) bir ay boyunca hiçbişey yazmadım.

Oysa çok severim ekimi, yıl boyunca dört gözle beklerim doğumgünüm bu ayda olduğu için. Bu sene daha farklı geçti.
Bayramlar geçirdik dini ve resmi her çeşidinden. Hüzünlendik şehit haberleriyle..
Hasretler vuslata karıştı sevinçler hüzünlere.

Ve bu sabah döndüm memleketimden ekimin son
haftasını orda bırakarak..

Bir de düğünümüz, mutlu günümüz vardı canım kardeşim, kadim dostum Mine'nin.Allah mesut etsin iki cihanda.
Aylardır beklediğim kitap fuarını kaçırdım ama olsun seneye yine olur. Nasip olursa gideriz.
Bir de Ahmet Özhan konseri vardı CRR'de.O da güzeldi. Kasımda yine var 16'sında sanırım.Buyrun dinleyelim..

8 yorum:

  1. merhaba ceylin,
    sayfanı açarken umutsuzluk içinde açmıştım, nasıl olsa yazmamışdır yazmamaya ama yine de bir bakayım dedim ve çok sevindim.böyle uzun aralar verme..öksüz bırakma blogunu. bak bana, hiç boşluyormuyum blogumu:))

    YanıtlaSil
  2. az önce söylemeyi unutmuşum;

    yeni yaşın hayırlı olsun kardeşim.hayırlı uzun yıllara inşaallah.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Sabahlar
    Ohhh hamd olsun gelmiş ev sahibi...
    Şükürler olsun kavuturana...
    Daha nice hayırlı,mutlu ve hizmet dolu yıllara...
    İyiki doğdun iyiki varsın...
    Bu arada darısı ve hayırlısı tüm bekarlara derken evlenen çiftlere dünya ve ahiret saadetleri dilerim.
    Şunu da unutmayalım ki her ne olursa olsun:)
    Durmak yok; Yazmaya devam...
    Başta vefalı ve çalışkan Siyah Zambak olmak üzere tüm Gönül dostlarına binler selam...
    Allah'a emanet olunuz...

    YanıtlaSil
  4. Sahi ya unuttum teşekkür etmeyi...
    Sesli bişeyler talebine karşılık yayınladığın özel istek hüzünlü gurbet için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. bizden de selamlar mehmet abi.iltifatlarınız için teşekkür ederim.bir ekleme de ben yapayım, gözünün önünü görmeyen şaşkın siyah zambak diyebiliriz. eğer siz yorumunuzda bahsetmeseydiniz koca videoyu (üstelik de benim en sevdiğim parçanın klibiymiş) farketmeycektim. yorumdan sonra bi baktım, gerçekten de kocamaan bir video duruyordu karşımda.farketmediğimi farkedince kendimi çok kötü hissettim.:(

    dualarınızı eksik etmeyin bu kardeşinizin üstünden mehmet abi..:)

    YanıtlaSil
  6. ^^Siyah Zambak
    Merhaba zambakcım, sorma oturamaz olmaz bilgisayar başına. Ben de bu durumdan pek memnun değilim. HAklısın ama geçecek inş. bu günler de. Az kaldı yavaş yavaş toparlayacağım kendimi ve bloğumu. Tebriğin için de teşekkür ederim. C.H. hepimize hayırlı uzun yıllar ve yaşlar nasip etsin.


    ^^Mehmetabi
    Hoşgeldiniz mehmet abi. Zaten siz de olmasanız bişeyler yazmaya heves fırsat yada istek olmuyor. Durmak yok yorumlara devam.
    Selamlar


    ^^Siyah Zambak
    İlahi zambak Ahmet Özhan'ı nasıl görmezsin :) Gurbette değilsin anlaşılan nerelerdesin??

    YanıtlaSil
  7. yorum yazmayacağım dedim ama bunu söylemem lazım;

    zambak değil ceylincim, siyah zambak:)

    YanıtlaSil
  8. ^^sİyah zambak

    Sensiz olmaz siyah zambak

    YanıtlaSil