19 Haziran 2007 Salı

'Feshane'de İsmek Şovu

Kelimelerin kifayet edemediği bir serginin ardından objektifimden kaçamayanlar..

İnce sanatlar marifet, beceri, vakit ve arzu gerektirdiği kadar tahammül de istiyor..



Sanatkarların azmine hayran olmamak mümkün değil..


İnce işler, ince zevkler, inci- boncuklar, kurdelalar, takılar, hesap işleri, çizenler, dikenler..Bir de komplekse giren ben..



Hasıl-ı Kelam:
Ellerine, emeklerine sağlık..Fevkaladenin fevkinde muhteşem bir sergi.(Sergi kelimesi de zayıf kalıyor..)Siz de buyrun ziyaret edin tavsiye ederim.
Bu da günün süprizi oldu benim için.

Karşınızda Sayın Murat Göğebakan...!


11 yorum:

  1. Merhaba ceylin,

    Feshane'deki sergiye gidemedim ama Üsküdar'dakine gittim. Gerçekten hiç de amatör sayılmayacak harika çalışmalar vardı.

    İsmek bu işi iyi götürüyor. Ben de yemek kursuna gitmiştim :) Çok zevkliydi.

    Seneye eğer vakit bulabilirsem bir başka kursa katilmak istiyorum.

    Paylaşım için teşekkürler.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten. beceri ve sabır gerektirecek ince işler. böyle sergileri ben de çok severim.
    ankarada da belmek var böyle kursların verildiği.

    YanıtlaSil
  3. ismek şovu kadar fotoğraf şovu da var bu postada. özellikle ilk fotoğrafınız çok sanatsal. tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. 2. fotoyu cok begendim. pembi$ pembi$ :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  5. Hatirlanmasi Gereken Kim?
    Insan bir heykele veya bir sanata bakinca hemen ustasini veya sanatkarını hatirliyor. Buna karsilik aynada kendisine bakinca, sadece kendisiyle alakadar oluyor. Oysa, bu halde kendisinin yaraticisi olan Yüce Allah'i hatirlamasi gerekmez mi?

    YanıtlaSil
  6. hepsii o kadar güzel ki bayildim ...keske hepsi benim olsaa :))

    YanıtlaSil
  7. ^^Hatice
    Hiç aklımda yoktu kursa gitmek fakat sergiden sonra fikrim değişiverdi elimde olmadan. Ama hangi kursa gideceğimi bile seçemedim :)Neyi tavsiye edersin hatice?

    ^^Aquamarine
    Yerinden olsam (vaktin varsa şayet) hiç kaçırma fırsatı derim.

    ^^Anonim
    Teşekkürler anonim. Benimki amatörce bir merak Ama ismek'de fotoğrafcılık kursu da var ilgilenirsen..

    ^^Serra Yılmaz
    O stand çok ciciydi gerçekten.Oda gibi yapmışlar oturup kalkmayasım geldi.
    Az önce slaytını izledim. Şahane gezmişsiniz canım çekti..

    ^^Mehmetabi
    Çok haklısın Mehmet Abi.
    'Elhasıl: nasıl ki şu alem bütün mevcudatıyla sani-i zülcelaline kati delalet eder; sani-i zülcelalin de sıfat ve esma-i kudsiyesi, dar-ı ahirete delalet eder ve gösterir ve ister.'

    ^^Optio
    Tam ben de seni ziyaret ediyodum optio ama blogda yoktun kapıda kaldım.Meğer burdaymışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Ne hos görüntüler ne güzel emekler..Paylastigin icin sagol.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hihihi :)) tühh denk gelemedik yani :)) olsun bi dahaki sefere insallah....

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, ben bu sene bebeğim olduğu için malesef sergiye gidemedim. Eğer fotoğraflama imkanı bulduysanız takı tasarım bölümünü de yayınlarmısınız. Çalışmalarınız çok başarılı. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  11. ^^rabia
    Eylemlerim devam edecek :)

    ^^ ---OPTiO---
    :)

    ^^mucevherkutusu
    Takı tasarım bölümünü fotoğraflamayı ben de çok arzu ettim fakat oldukça kalabalıktı.Başarılı bir çekimim olmadı malesef. Teşekkürler

    YanıtlaSil