17 Haziran 2007 Pazar

Çocuklar farklı dünyalar, bambaşka alemler..İçlerinde neler yaşandığını, neleri düşünüp hayal ettiklerini merak ederim. Sıkıştırıp sorarım fikir dünyalarını. Farklı tepkiler, farklı yaklaşımlar, orjinal sözler, komik şaşkın ifadeler ve daha neler.. neler.. Yeğenlerimden biri dondurmayı çok sevmesine rağmen rahat yiyemiyor.Neden mi? Soğuk olduğu içinmiş..Annesine ısıtıp getirmesini, hatta sıcak dondurma almasını söyler.Yine birgün markette dondurma reyonlarının yanından geçerken soğutucuların motorundan çıkan sıcak havaya aldanarak
-Anne koş sıcak dondurma buldum.İşte burda baaak.Gördündün mü varmış işte..
Dondurmaların soğuk olduğu elle kontrol edildikten sonra bizim ufaklık ikna edilir. Onun hayali de sıcak dondurma ama yine külahta yalanarak yinebilmesi gerekiyor.Biz onların hayallerini kısıtlayana dek ya da yapılabilirliğin yapılanlardan ibaret olduğu şeklinde kandırana dek Onlar şuan uçuk gelebilen fakat gelecekte gerçekleşmesi muhtemel hayaller kurmaya devam edecekler.

4 yorum:

  1. Çocuklar, kirletilmemiş algılarıyla şaşırtıyorlar bizi hep. Onlar için doğru tek, şartlara göre değişmiyor.
    -Şöyleyken şöyle-, yok. Eğer bir
    -şöyle- varsa, o her durumda şöyledir, aksi düşünülemez.
    Bu arada blogun çok hoş, uğruyorum mesajından sonra. Sen de bana uğra çay içeriz. :)

    YanıtlaSil
  2. çocuk olasım geldi.. benim de külahta sıcak dondurma yiyesim geldi.. :))

    YanıtlaSil
  3. çok doğru anlatmışsın ceylincim. heleki şimdiki çocuklar çok şaşırtıyor insanı. konuştukları laflar, bilmişlikleri inanamıyorum bazen. yiğenlerimden biliyorum ben de. istemediği bir şeyi yaptığımızda "imdaaatt, yardım eden yok mu, biri bana yardım etsin" diyerek çığlığı basıyor. çok gülüyorum bu bilmiş hallerine:)

    YanıtlaSil
  4. ^^takıntılıbücür
    Teşekkür ederim gelirim çaya da inş.

    ^^kübi$
    Biz zaten çocuğuz kübi$.Annemizin çocuğu :) tekeşşür :)

    ^^aquamarine
    Arada bir de ağlamıyorlar mı birde yok yere suçlu duruma düşüyor insan.teşekkürler.

    YanıtlaSil