12 Aralık 2007 Çarşamba

.:.:.Bu Sabah Yağmur Var İstanbulda.:.:.



Yağmur yağıyor
Seller akıyor
Arap kızı
Camdan bakıyor


Küçüklüğümün vazgeçilmez melodilerindendi. Dışarı çıkmak isterdim yağmur yağsa da. Annem de camın önüne oturtur camın buğusuna resimler çizerdik. Başka camlarda arap kızları arardık mezkur melodiyle..
Neye niyet neye kısmet..Her hafta çarşamba yengem ve kuzenimle biraraya geliriz. Gerçi ben uzak olduğum için randımanlı katılamıyorum pek. Bu hafta Kıbrıstan arkadaşlarım geldi. Onlarla sözleşmiştik. Kuzenime yine gelemeyeceğimi söyledim. Sonra da arkadaşların başka işleri çıktı. Ne yapsam derken telefon çaldı. Çocukluk arkadaşım Nur 'Hadi gel mısır salatası hazır'...Herkes nasibine gidermiş :)
Yağmurda İstanbul'un trafiği daha bi çekilmez olur. Hele Bahçelievlerse istikamet çift düşünmek gerek. Ama Nur'un hatırı da başkadır herzaman..Mısır salatası olsa da olmasa da :) Trafik de şahaneydi..Kısmet..
Güzel manzaralar eklemek isterdim fakat fotoğraf makinesini evde unutmuşum.Giderken ve gelirken aynı şarkı çalıyordu radyoda her yağmurda olduğu gibi.

'Ya Rabbi şükür.. şükür..'

8 yorum:

  1. İnşallah yakın zamanda her yer bembeyaz olsun, radyoda akrep nalandan "kaarlaar düşeer" çalsın, yanında resim de olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. ^^ebruli
    ebruli de gelsin.yaşardan 'benim adım ebruli' de çalsın radyolar...

    YanıtlaSil
  3. Yağmur Duası

    Meleklerin elleri damlaları taşır
    Yaprakların üstüne rahmet olur damlalar
    Çiçekler onu içer, kuzular onu içer, çocuklar suyu içer
    Allah'a teşekkür ederler

    Yağ yağ yağmur teknede hamur
    Ber Allah'ım ve hayırlıca yağmur

    Biz teşekkür edersek, meleklerini gönderir
    Yağmur toprağa düşer, çiçekler onu içer, çocuklar suyu içer
    Allah'a teşekkür ederler

    Yağ yağ yağmur teknede hamur
    Ber Allah'ım ve hayırlıca yağmur

    Minik Dualar Grubu

    YanıtlaSil
  4. Düzeltme:
    Yağ yağ yağmur teknede hamur
    Ver Allah'ım ver hayırlıca yağmur
    Olacaktı...

    YanıtlaSil
  5. ^^mehmetabi
    katılımınız için teşekkür ederiz mehmet abi.
    yağmur duası

    Bu da benden :)

    YanıtlaSil
  6. "yağmur seni bekleyen bir taş da ben olsaydım"
    ceylin
    güzel ve samimi bir blog.tebrik ederim.
    bu "yağmur"nostaljisi sanırım hepimizde var:)
    sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  7. Bu yağmur... bu yağmur... bu kıldan ince
    Öpüşten yumuşak yağan bu yağmur...
    Bu yağmur... bu yağmur... bir gün dinince.
    Aynalar yüzümü tanımaz olur.

    Bu yağmur kanımı boğan bir iplik
    Tenimde acısız yatan bir bıçak
    Bu yağmur yerde taş ve bende kemik
    Dayandıkça çisil çisil yağacak.

    Bu yağmur delilik vehminden üstün;
    Karanlık kovulmaz düşüncelerden.
    Cinlerin beynimde yaptığı düğün
    Sulardan, seslerden ve gecelerden.

    Üstad Necip Fazıl KISAKÜREK'in "Bu Yağmur" dizeleriyle katılmak istedim bende:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ^^heval ve tuğba katılımlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil