30 Aralık 2007 Pazar

.:.:Yorumsuz & Tarifsiz:.:.

15 yorum:

  1. Yahu gecenin bu vaktinde bu resim oldu mu şimdi?Nereden bulup,yapıp yiyeceğiz şimdi?Zaten olsada bakmakla yetinecektim galiba.Siz en iyisi bizimde yerimize yiyin:)biz de seyretmekle iktifa edelim:) selamlar,

    YanıtlaSil
  2. Hmmm
    İçli köfteler çok nefis görünüyorlar...
    Dur bakalım sofraya...
    Salatanın domatesleri nerde:)
    Künefeyi nereye sakladınız?
    Çorbayı da göremedim:)
    Ya sabır Allah'ım...
    Neyse gelir onlar da birazdan aceleye gerek yok:)
    Yapanın ellerine sağlık...
    Selam ve dua eşliğinde...
    Zikir, Fikir ve Şükür ile
    Yiyenlere afiyet şifa olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ewet Emircan Hocam Onlar yesinler biz de birlikte Ya Sabır çekelim:)
    Birleri yer işte birileri de böyle bakar;)

    YanıtlaSil
  4. Yaa!!

    Göz hakkı isteriz. iki bardak ayran var ama köfteler iki kişilik görünmüyor. Fazlası mideye zarar. Elleşmeyin geliyoz...

    yok ceylin ya, sen bayramlarda tebrik yaz yeter :)

    YanıtlaSil
  5. benim bu fotograf hakkındaki yorumum şu;

    birincisi, ortada servis yok ancak ayranların varlığı servisin devam edeceğini gösteriyor lakin servisin yemekten önce hazırlanması gerektiği düşünüldüğünde ortada bir takım sabırsızların varolduğu anlaşılıyor.

    ikincisi, ayranlar hazır ve iki tane olduğuna göre köfteler iki kişi için hazırlanmıştır diye düşünülse de ebrulinin de dediği gibi köfteler iki kişilik gibi görülmüyor. hakeza salata da öyle. burdan da servisin natamam iken köftelerin yürütüldüğünü bundan dolayı da sanatçının derhal fotograf çekmeye kalkıştığı anlaşılıyor.

    son olarak şunu eklemeliyim ki, bu köftelerde bir zatın 15 adet yediğini duymuştum ben dolayısıyla biz bu kadar yorum yazsak da köftelerin iki kişilik olma ihtimali de var.

    her kime nasip omluşsa afiyet olsun demekten başka diyecek sözümüz yok.

    YanıtlaSil
  6. Üşenmedim saydım...
    Yürütülen köfteleri saymasak;
    Burada tam olarak 22 köfte var:)
    Bu sofra Ali Beyin tesbitine göre servis de natamam olduğuna göre bu servis tahminen 5 kişiye göre hazırlanacakmış gibi duruyor:)
    Ortalama adam başı yaklaşık 4 adet köfte ederki bu sayı o kadar da fazla değil...
    Tabii mutfakta yedek duran ve sıcak sıcak pişirilip servise yetişecek köfteleri saymasak:)
    Ewet bunlar hem kime nasip olduysa bencede afiyet olsun...
    Yapanlarında eline koluna sağlık..
    Göz hakkı olanlar, canı çekenler artık siz de bizim gibi resme bakın yetinin:)
    Hiç yoktan iyidir...

    YanıtlaSil
  7. Biz fotoğraf üzerine kitap yazacaz nerdeyse, sanatçıdan ses yok...

    var mı öyle resmi gönderip sırra kadem basmak?

    nasıl bir rehavet yapmışsa köfteler :)

    YanıtlaSil
  8. ^^Emircan
    Hocam biz sizin ve tüm ailenizin yerine de afiyetle bol bol yedik. Bakmakla yetinmek mi? A a neden? Formunuza mı dikkat ediyorsunuz yoksa?

    YanıtlaSil
  9. ^^mehmetabi
    Mehmet abi domates yaz sebzesi değil mi bu mevsimde aramamak lazım :) Servis tamamlanmadan çektim fotoğrafı. Malum servis tamamlanınca kimseyi fotoğraf için tutamayacağımı biliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. ^^Ebruli
    Köfteler iki kişilik değil çünkü hepsi bu değil :) Daha ocakta kızaranlar, haşlananlar, göz hakkı için ayrılanlar, deepfreeze kaldırılanlar.. :) Sen çık gel bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  11. ^^Ali Kahya

    Evet servis henüz tamamlanmadan çektim fotoğrafı.Aslında bütün dikkati köftelerde yoğunlaştırmak istedim bu çalışmamda kasdi yani :)
    Evet itiraf ediyorum köfte yürüttüm ama sormak lazım bi kere neden??

    Ben sanatımı icra ederken izleyiciyi yanıltmak istemem.Denemediğim bir ürünü objektifime alamam.Yoksa mis gibi kokmuş, dumanı üstünde falan filan bunlar bunlar sanatçıyı etkilemez :))

    Köfteler zaman zaman başkaları tarafından da yürütüldü.Kendileri nasıl açıklar bilemem.

    Helal olsun o zata! Yanında çorba salata ayran da varmıymış acaba?

    YanıtlaSil
  12. ^^mehmetabi
    Natamam servisimiz 4 kişilik.Annem babam arkadaşım ve ben. Yine bir itirafda bulunayım en az 10 tane yedim :)

    YanıtlaSil
  13. ^^Ebruli
    Aslında yorumlara cevap yazdım 2 gün önce ama hepsi silindi.Dün tekrar deniyordum.Silme tuşuna basarken power tuşuna basmışım.Bu sefer pc toptan kapandı. Korkuyorum bugün windows mu çöker adsl mi kesilir..Onun için tek tek yazdım cevapları.Sırra kadem basmak istemedim. Az daha pcye kademle basacaktım. Sır kademini üstümden çekmedi ya da..

    YanıtlaSil
  14. merhaba
    ben bu köftelere bakarken nasıl bir emek ve zahmetle yapıldığını görüyorum.saatlerce sürer yapması,on beş-yirmi dakika sürer yemesi......:) yapanların ellerine sağlık,yiyenlere afiyet olsun....

    YanıtlaSil
  15. ^^Yeniabla
    katılımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil