31 Ocak 2008 Perşembe

..:.: Anlık Görevler :.:..


Bir kaç gündür uykusuzluk problemi yaşıyorum. Uyumak için bir formül de geliştirdim kendimce. Zihnimdeki bütün düşünceleri ot süpürgeyle bulut süpürür gibi temizliyorum. Sonra ekrana masmavi bir gökyüzü geliyor. Tabi bu zihinsel dinginliğimi temsil ediyor. Sonra oraya büyük puntolarla şunu yazıyorum defalarca..


UYUMAM LAZIM...

UYUMAM LAZIM...

UYUMAM LAZIM...

UYUMAM LAZIM...

Sabah olunca zihin ekranımda ne görsem iyi ??

BLOĞUMU GÜNCELLEMEM LAZIM !

BLOĞUMU GÜNCELLEMEM LAZIM !

BLOĞUMU GÜNCELLEMEM LAZIM !

BLOĞUMU GÜNCELLEMEM LAZIM !

14 yorum:

  1. Hayırlı Pazarlar
    UYUMAM LAZIM=BLOĞUMU GÜNCELLEMEM LAZIM
    Güzel bir yaklaşım;
    Bu vesileyle blog güncellenmiş oldu
    Hiç yoktan iyidir:))

    Uykusuzluğun ilacı olarak koyun saymayı tavsiye ederler:)
    Ama ben bunu bir türlü anlayamadım?
    Sayınca uyku nasıl gelir ki?
    Gerçi bu resimde uykusuz çoban farklı bir çözüm bulmuş:
    Koyunları çitten atlatarak:)
    Çoban demek saymadan netice alamamış da bir de çitten atlatmayı deniyor!
    Ne diyelim Allah kolaylık versin:)
    Koyunlara da sabır...

    Sahi Ceylin Hanım siz bilirsiniz:
    Bu blog alemindeki sessizlik uykusuzluktan mı?
    Yoksa fazla uyuya kalmalarından mı?
    Yahu gene çıt yok bu alemde:)
    Siz de Ey Blogcular:
    Yazılarınız artık güncelleyin ve
    Bir titreyin de kendinize gelin:)

    Unutmadan
    Laf aramızda uykusuzluk için yatakta kelime-i tevhidi defalarca tekrarlar veya çeşitli zikirlerle Allah'ı anarsanız inanın nefis ve şeytan hemen uykuyu getirmek için büyük gayret içine giriyorlar ve çoğu kez de başarıyorlar:))
    İyi uykular...
    Allaha emanet olunuz...

    YanıtlaSil
  2. ^^mehmet abi
    İyi de mehmet abi şeytanın getirdiği uykuda hayır olur mu?

    Blogcular yarıyıl tatilinde sanırım. Tabi çalışkan blogcular da yok değil. Ben birini tanıyorum. Arada benim bloğumu bile güncelliyor :)

    Koyunlar çitten atlarken sayılır diye biliyordum ben amaç uyumaksa. Ya da ben öyle hayal ediyordum :)

    YanıtlaSil
  3. Evet O çalışkan Blogcuyu ben de tanıyorum galiba:))
    O zatı muhterem istisna...
    Demek ki şeytanın uyutmasına kanmamak lazım dolayısıyla zikre,keime-i tevhide ve teheccüde de devam etmek lazım...
    O zaman uyumaki çatlasın şeytan:))

    YanıtlaSil
  4. hmmm,o zat ben olmaliyim cünkü hergün güncelliyorum,mehmetabi sizin blog yok galiba takip ettigim kadar ile...Olsa güncel ve dolu dolu bir blogunuz olurdu heralde..Ben sunu gördüm blogspotta blogu güncellememek cok moda daha cool ...

    YanıtlaSil
  5. hmmm,o zat ben olmaliyim cünkü hergün güncelliyorum,mehmetabi sizin blog yok galiba takip ettigim kadar ile...Olsa güncel ve dolu dolu bir blogunuz olurdu heralde..Ben sunu gördüm blogspotta blogu güncellememek cok moda daha cool ...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Gülruh
    Malesef blogum yok;(
    Böyle bloguna uğramayan blogcuları gördükçe ben de onlar gibi olmayayım diye Blog açmıyorum;)
    Açtınmı hakkını vereceksin dimi;)
    Dur senin bloga bir uğrayayım da güncel olup olmadığına bakayım;))
    Selamlar

    YanıtlaSil
  7. Yahu Bloguna girilemiyor;(
    Fazla güncel galiba geçit yok;))

    YanıtlaSil
  8. ^^mehmetabi
    Gülruh'un bloğuna linklerimden girebilirsin mehmet abi. Çok günceldir. Tavsiye ederim.

    Hep onun yüzünden zaten. Tam bişey yazacam güncelleyecem bi bakıyorum Gülruh yazmış onu :)

    YanıtlaSil
  9. Hmmm....
    Anlaşıldı...
    Girdim Bloga...
    Gerçekten güncel,renkli ve çok ta güzelmiş...
    10 parmakta 20 marifet...
    Tebrikler...
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler sağolun.. sağolun.. teveccühünüz ;)

    YanıtlaSil
  11. 1 dakika 1 dakika tesekkür etmeden sunu sorayim Mehemet abiye...

    20 marifet nerde 1o parmak tamamda..

    YanıtlaSil
  12. Sor suali Al cevabı;
    Arifler tarifi anlamış ve marifetleri bilmişlerdir:))

    YanıtlaSil